tillbaka till rutin

Onsdag, dagarna går faktiskt helt okej snabbt nu. Idag gick jag upp 7.30 väckte äldsta och lät 2an sova eftersom hon är sjuk och inte hade skola idag så jag och äldsta gick ner, jag hjälpte henne byta från pyjamas till vanliga kläder och gav henne frukost. Runt 8.10 kom 2an ner jag bytte snabbt kläder på henne också sen gick jag in till lillkillen som fortfarande var tyst i sitt rum, så himla söt är han! Gick in och han låg där med händerna bakom huvudet och chillade och gav mig ett stort leende när jag kom in, det gjorde min morgon!
Åkte iväg och släppte av 5an på skolan sen tog vi andra en sväng förbi postkontoret för jag behövde skicka iväg mitt "tax-formulär" förstår verkligen inte varför vi ens ska behöva betala skatt när vi inte tjänar så mycket.... aja sen åkte vi till Target vilket är som IcaMaxi fast större och bättre, köpte lite småsaker som jag behövde och sen åkte vi till at&t för jag behövde fylla på min telefon och sen hem.
Mamman och äldsta var inte hemma förens efter 1 idag vilket var lite drygt för jag var beredd på att åka till gymmet tidigare men jag fick vänta..... väl på gymmet hade jag inte så mycket energi men det blev några minuter på bandet sen ett bra magpass. Åkte hem och då satte jag igång med att städa och plocka undan massa för det var så himla stökigt och saker precis överallt! Efter det tog jag en dusch och nu ligger jag i sängen, har pratat lite med Jonas och nu försöker jag plugga men det går sådär.. så det fick bli lite bloggande mellan pluggandet. Känns ändå helt okej att vara tillbaka till vardagsrutinerna nu!

vet att jag sa att jag skulle berätta lite mer om vad jag och Jonas gjorde de dagar då han var här men jag har inte fixat med bilderna ännu så ni får vänta ett tag till :)
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0