snöar som bara den

alltssååååååååå nu blir jag sur på denna snö... vi har typ fått 2 dm idag.

Iallafall så blev ju såklart skolan inställd, och pappan är hemma så det blev frulle på Bodo's lyx torsdag !! Sen åkte vi till mormor för hennes elektricitet var av redan igår kväll från 22.00 till idag strax efter lunch.. helt galet vad kallt det var i hennes hus ! Sen åkte vi hem och då började jag tvätta barnens och mina kläder och nu har jag precis tagit ett bad!

Det är inte länge kvar till min underbara pojkvän kommer och hälsar på, mycket besök på kort tid! men det gillas starkt.
Och nu vill jag bara ha helg, denna helg har mycket att erbjuda så ni får hålla ögonen öppna och hålla utkik efter nya inlägg :)

strax käk sen ska jag väl glo på en film eller så, finns ju inte så mycket att göra i detta tråkväder.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0