Ingen söndags ångest här inte

vaknade upp runt 7.30 efter en riktigt dålig natts sömn... skypeade lite med min Jonas ett bra tag sen tog jag och började göra mig i ordning för idag hade 2an sitt 3-års kalas! så snart är hon inte 2an längre...

har egentligen inte hänt så mycket i veckan, har jobbat väldigt mycket och sen har det varit regn och ruskväder så jag har inte haft någon energi till att åka till gymmet eller så! Men idag är det finväder och nu väntar jag på att en kompis ska höra av sig så ska vi försöka hitta på något!
Längtar efter nästa vecka faktiskt, så mycket som kommer upp då de är påsk och massa påskfirande. Vilket betyder GODIS!!!!! Och så ska jag faktiskt få ledigt mitt i veckan eftersom man varje vecka ska ha minst 1,5 dags sammanhängande ledighet vilket ofta inte händer eller så ibland får jag mer än 1,5 dags ledigt... Mycket beroende på om min värdpappa är borta på jobb eller inte. Men så jag har bestämt mig för att åka till gymmet någon dag iallafall och köra ett ordentligt pass och sen ska jag ta och simma/relaxa efter det för det ska bli fint väder vilket betyder att jag kan bada i "vuxenpoolen" på klubben som är uppvärmd + att man kan ligga och torka på solstolarna. Japp jag längtar efter sommaren!

slänger in på mitt nyaste inköp, en bikini !!!! love it. ( kanske inte världens bästa bild menmen)
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0