Det tog emot att lämna Jonas på tågstationen

Usch vad det tog emot att skjutsa Jonas till tågstationen tidigt i morse... Ingen av oss hade något speciellt att säga så vi var mest tyst och ledsna över att tiden gick så fort och att veta att sista kramen idag är den sista på väldigt länge. 
Han är verkligen världens bästa pojkvän och de gjorde så ont i hjärtat att se han gå på tåget. 
Denna vecka har till stor del varit väldigt jobbig och jag är oerhört glad att Jonas varit här precis just denna vecka. Jag har varit väldigt sjuk med feber och har varit väldigt kall hela tiden så jag har frusit och sen har jag även haft en allergisk reaktion som gjorde så att jag inte ville prata eller någonting för mina läppar svällde upp och gjorde så ont så jag för de mesta bara ville sova och som tur var så har Jonas hjälpt mig så mycket med barnen och över förväntan till och med, det var otroligt kul och mysigt att se honom ta hand om min minsting som är nu snart 10 månader! Så utan Jonas denna vecka hade jag nog gått under, nej men den hade varit tusen gånger jobbigare än vad den var. 
Jag har försökt tagit med honom på det vanliga jag brukar göra här i min tråkiga stad, så vi har skjutsat till skolan ätit på Bodo's, varit till klubben för bad och gym, varit ute på promenad och vi gick även en hike som heter Humpback Rock vilket var en annorlunda upplevelse! Jag berättar mer exakt vad vi gjorde i veckan och slänger in lite bilder men nu måste jag sova och Jonas plan lyfter snart frön New York.... Kommer sakna min pojk så otroligt mycket ! 

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0