perfekt med helg

hur trött som helst efter denna jobb vecka, mån-tisdag jobbade jag bara 5 h/dag men sen har jag jobbat 10 h resten vilket verkligen tar på krafterna. Dom sätter en på prov verkligen, ser hur lång stubin man har men samtidigt vissa stunder så är dom helt underbara!

Jag har börjat dragit igång rejält med träning nu, känns som att jag legat på latsidan lite för länge nu. Faktiskt skönt och få komma ut och röra på sig. Har sprungit 3 dagar och ett träningspass hittills denna vecka, tror på vila imorgon men sen kanske en löptur söndag. Vi får se !

Idag efter jag slutade tog jag mig ut på en lång springtur med lagom tempo för att orka hela vägen i denna värme. Kom hem tog en dusch sen åkte jag med mamman och barnen till klubben för att bada. 5ans kompis hade kalas så hon var där och lekte med dom och 3an var med hon också! Så jag och min värdmamma hade en ganska skön dag vid poolen. Jag lär faktiskt ligga i skuggan nu ett tag då jag brände mig så rejält förra veckan vilket suger.... menmen det är skönt att bara ligga i lä också. Senare kom mormorn ner till stora poolen också, vi beställde mat tillsammans och hade det bara helt super bra! Märks att jag åker snart, känns i hjärtat! Även fast jag har haft ett tufft år så kommer de bli svårt att lämna.
Vi åkte hem runt 8 och då vara det bara bada barnen och sen gick jag upp själv och tog en dusch och nu ligger jag här och skriver detta, i nytvättade lakan vilket är BÄST!

Trött som jag är släcker jag ner nu 21.28( svensk tid 03.28)

Gonatt/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0