lördag - söndag

Lika fort som helgen kommer så är helgen över lika snabbt. Jag har iallafall haft en toppen helg och har spenderat en massa tid med min värdmamma och barnen.
Som sagt en riktig kalas helg, både fredag,lördag och söndag så har vi varit på kalas. Igår var det badkalas på ett vattenland, men det var rätt mycket moln så jag hoppade faktiskt inte i. Senare på eftermiddagen tog jag med tjejerna och mötte deras mormor på bion för att se inside out! Super mysigt. Sen följde mormorn med hem och åt middag med oss.
Jag gick och la mig rätt tidigt för att kolla på en film jag försökt sett klart 3 kvällar i rad men har somnat varje gång men tredje gång gick de!

Idag söndag gick jag upp runt 8, duscha och gjorde mig i ordning sen hämtade Matilda mig strax efter 9. Jag följde med henne på hennes Au Pair möte som hon hade idag (hon åkte med en annan organisation, så därför har vi inte möten tillsammans) Vi plockade persikor på en sån där farm och åt glass sen åkte vi hem och då bytte jag direkt om till bikini eftersom vi skulle på ännu ett badkalas. Det har varit super varmt idag runt 37 grader så man bara smälter... När vi kom hem tog jag mig en springtur, super jobbigt i denna värme men nu har jag kommit igång så himla bra så det är bara hålla i detta nu!
Dusch, middag och sen har jag bara varit uppe på rummet och tagit det lugnt.

Har även börjat packa lite smått, sånt som jag aldrig använder och så. Börjar verkligen närma sig nu. Jobbar v.30, ledig v.31 och sen är min sista jobbvecka v.32!

Jag bara njuter och tar vara på tiden nu samtidigt som jag vill att det ska gå fort. Har inte ens hunnit med att sola så mycket, så det får det bli mycket av på min resemånad har jag tänkt haha.
Nej nu ska jag faktiskt slå på en film och försöka sova.

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0