body language

Just nu känner jag att jag vill bara stoppa tiden eller iallafall bara pausa och leva i stunden. Att höra från tjejerna att dom verkligen älskar mig och att de inte vill att jag ska lämna tar hårt, De brukar säga "du kan dela rum med oss, och då kan du vara våran storasyster medan den nya au pairen är au pair". Att hålla i minsta killen och han lägger huvudet på axeln, alltså jag bara smälter av all söthet som finns omkring mig just nu. Men samtidigt vill jag på något sätt spola fram tiden, tills då det är dags att komma hem. Att befinna sig i denna tid har sina stunder, jag är ofta trött men samtidigt glad och visar min uppskattning så mycket jag bara kan. Jag är ledsen över att mitt år ändå är över nu, är lite sur på mig själv att jag inte gjorde saker annorlunda vissa gånger. Så mycket olika känslor just nu.
Förstår verkligen inte vart alla pengar tog vägen... alla middagar/luncher/frukostar ute har jag faktiskt lagt mycket pengar på, vilket jag idag kanske ångrar lite men det är ju så fruktansvärt gott ! Önskar att jag tagit för mig lite mer kanske åkt och sett mer av USA eller liknande. Gjort saker som gör mig glad, istället för att spenderat timmar bara på mitt rum.
Faktiskt så tänker jag skylla på bilen haha, hade jag haft en cykel här så hade jag inte varit så pass mycket hemma som jag var. Tycker inte om att ta bilen bara fram och tillbaka till banken, så onödigt och jag hade hellre cyklat. Cykla överallt som man gör hemma i Sverige! Så när jag kommer hem ska jag cykla haha.

Ensamtid betyder väldigt mycket för mig, något jag verkligen behöver men nu känner jag att jag fått alldeles för mycket tid för mig själv, helt enkelt fått nog så nu när jag kommer hem vill jag i början vara upptagen med att träffa alla er där hemma. Slippa vara ensam!
Känns som att jag missat så mycket som hänt hemma, men ändå har jag vänner som nu är klar med sina år och återvänder till Sverige och säger att allt ser likadant ut och allt är som vanligt och så som vi lämnade det innan vi åkte... Jag tror att jag är van med ständigt nya saker som händer osv, så jag känner att det kommer nog bli svårt att inse att ja allt är det gamla vanliga hemma.
Kan bara inte förstå att när jag kommer hem börjar ännu ett nytt blad i mitt liv, jag ska börja jobba flytta hemifrån och allt det där som har med VUXENLIVET att göra. Nu är det faktiskt dags att sluta leva livet här i USA och ha det chill och återvända till att va vuxen. Känns konstigt men jag är redo för nya utmaningar och det ska bli så spännande att se vad livet har att erbjuda härnäst !

Så folk, ert kropps språk säger mycket om dig, ditt humör och vad du tänker och tycker. Jag ska nu den sista tiden sträcka på mig och ge världen ett leende var dag. Jag är trött på alla sura miner och jag vill för tillfället att ingen ska kunna läsa av mig och mina tankar, bara se på mig och tänka för sig själva att wow hon ser ut att ha en bra dag! Vilket ofta brukar sprida sig vidare så gör det ni också!

Det var vad jag hade på hjärtat idag, nu ska jag kolla klart på den film jag påbörjade igår kväll sen ska jag faktiskt ta och sitta ute för engångs skull och ta vara på solen!

/L.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0