ännu en helg sprang förbi !

I fredags fyllde min mormor år så vill passa på att gratulera henne !! Hoppas du hade en fin dag!

Min fredag bestod av jobb till ca 1, sen åkte jag till Lina och vi körde hennes hund till typ hund spa, sen gick vi på bio! Vi såg paper towns, trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var menmen sånt är livet ibland.
Lördagen åkte jag tidigt till poolen låg där några timmar, åkte hem kollade på TV innan jag duschade och gjorde mig klar för kalaset hos min vmammas mor som fyllde år tidigare i veckan och hon bjöd in mig eftersom jag är ensam nu i en vecka då familjen är i Florida! Så himla snällt av henne. Vi åt krabbor och det var första gången jag åt en krabba från att liksom plocka isär den själv eller vad man ska säga, mycket jobb för lite kött om man säger så men det var faktiskt riktigt gott! Var hemma strax efter 11, slängde mig direkt i sängen för jag var så trött !

Igår sov jag typ hela dagen, gick inte upp ur sängen förens runt klockan 4 kanske. Åkte till en resturang och mötte upp två kompisar för käk och sen gick vi på bio och denna gång såg vi trainwreck, så himla bra och rolig var den haha!

Min helg flög nästan förbi och nu är det en ny vecka, ledig vecka !! Har inte direkt nå större planer för veckan, tanken är väl att försöka packa i ordning någorlunda eftersom jag nu åker om mindre än två veckor. HELT GALET !

Ha en bra måndag så ska jag försöka skriva lite mer snart!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0