aldrig-söndags-ångest

precis, visst ibland kan de vara lite jobbigt att veta att de är måndag snart!
Just denna söndag har varit super skön, fick sova precis hur länge jag ville, städade mitt rum och badrum, åt frukost, tog en långdusch och sen har jag suttit vid datorn i stort sätt hela dagen!
Har planerat lite mer vad som händer på min resemånad med Sofia som jag åker med de första dagarna. Nu har vi äntligen bokat allt förutom bussen från Orlando till Miami. Ska bli så himla skönt med ledig och att få resa!!!!!!

Varför jag inte har ångest är för att jag har ännu en helg att se fram emot och veckodagarna bara flyger förbi ! Nämligen så kommer Jonna hit nästa helg och hälsar på. Hon ska även ta en av mina resväskor med upp till New York när hon åker hem för att jag ska slippa åka med två stycken under min resa! Så himla snällt av henne. Så helt galet nästa helg ska jag äntligen få packa saker jag inte längre använder så som vinterkläder, massa saker från VS, tvålar och lotion osv. Skor, lite väskor och annat smått och gått!
Jag är mer än redo för att lämna och påbörja ett nytt snabbt äventyr innan jag väl landar hemma i Sverige!

Nu tänker jag ta på mig skorna och gå på en promenad !
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0