TUESDAY

Idag ringde klockan 7.45 underbart! Gick ner och satte igång första tvättmaskinen, plocka därefter ur den rena disken ur diskmaskinen, klädde på tjejerna så dom var redo för skolan och då var det dags för nästa omgång med tvätt medan den gick så lekte jag med lillkillen, han börjar fatta de där med att rulla runt till mage nu så det är lite mysigt! Sen gjorde jag i ordning min frukost och sen stoppa jag in den sista högen med tvätt. Alltså 3 maskiner med bara barnens tvätt haha det är otroligt vad man lär tvätta när man har barn!

Idag hämtade jag tjejerna på skolan vilket aldrig hänt förut, det är ofta mamman eller pappan som hämtar dom så det var lite spännande och roligt eftersom dom blev super glad att se att det var jag som hämtade och då skulle de visa runt osv! När vi kom hem fixa jag lunch till dom och sen var det massa lek tills mamman kom hem vi 2 och då drog jag iväg till gymmet. Idag kändes det så himla skönt, kroppen kändes lättare och då blir det automatiskt att man får en härlig känsla och ett leende på läpparna. Nu har jag precis duschat och sitter som vanligt i sängen och pratar med Jonas! Letar runt lite vilken film jag ska se idag, har som sagt kollat massvis på film senaste tiden runt 35 filmer från december till nu !

De var allt för mig nu /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0