torsdag snaaaaaaart fredag

Hejhej,
Idag var en sån dag då båda tjejerna går i skolan vilket betyder mesta dels bebismys men samtidigt städning och tvätta. Fanns inte så mycket tvätt eftersom jag gjorde massor i tisdags så det var skönt. Som sagt massa mys var det kollade på en film och lillen somna på mitt bröst, så himla mysigt var det!
Åkte till gymmet, idag körde jag ett jobbigt pass. Alltid lika kul att komma till gymmet för man vet aldrig vad som väntas där inne, och med de menar jag att igår var det en gubbe på 70 bast som kom in i kostym och gymma med hängslena på och hela köret... jag höll på dö! Idag var de en äldre dam som gick på bandet men för mesta dels stod hon på kanterna och gick inget alls... vad är de för mening med de ?! aja helt slut var jag. På vägen hem körde jag på en ekorre blääääää uscha.
Duschade, åt god lax till middag och nu ligger jag i sängen helt slut men gött känns det iallafall ! Vet inte varför men jag är väldigt sockersugen hela tiden... drygt men det är bara stå emot!

Har iallafall börjat kollat på lite kurser som jag skulle kunna tänka mig att läsa nu i vår! Ska bli spännande.

Bjussar på en bild på vägen in till gymmet :)
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0