ny jobbvecka

Igår var jag iväg på de obligatoriska au pair mötet som var då i Richmond ca 1h härifrån, alltså så onödigt att lägga pengar på att åka dit och så pratar LCCn i 10 minuter... blev faktiskt less menmen.. åkte med Patricia, Anna och Laura till ett lite bättre shoppingställe än vad vi har här i min tråkiga stad så det var ju roligt iallafall och då för första gången åt jag på Cheesecake Factory ! mumsmums.

Idag måndag började jag inte fröns 8, det är ju värsta sovmorgonen för mig! Tog det lugnt, plocka ur diskmaskinen hjälpte äldsta med att ta på sig kläder och fixa håret osv, sen tog pappan henne till skolan. Både lillkillen och 2an sov till 9 idag, hur är det möjligt hahah ! vid 13.00 åkte jag till gymmet för årets första träning. Jag har tänkt att börja lugnt, har fortfarande så mycket problem med mina axlar så det är svårt att röra på sig så som jag vill ... men skönt var det iallafall. Nu ligger jag i sängen och pratar med Jonas medan jag väntar på mat !

Hoppas allt är bra med er där hemma i nysnön !
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0