när humöret inte är på topp

Idag fick jag sms av min värdmamma där det stod att tjejernas skola var inställd pga av snön vi fick idag och då tänker ni säker att wow fick ni mycket snö då eller ? NEJ inte ens 1 cm med snö fick vi och skolorna blir direkt inställda, USA kom igen vad är det här ?!?! aja klockan 5.32 kommer 5an in i mitt rum och säger att hennes syster inte är i sin säng, PANIK vi springer runt hela huset och letar och letar... hon hade gått ner och lagt sig i mamman och pappans säng helt ensam haha. Vi kunde åter igen gå upp och sova.
Gick inte ur sängen förns 8.30 idag, alla barnen gjorde ett bra jobb med sovmorgonen och vi åt frukost och myste! När mamman kom hem åkte jag direkt till bion och såg Mockingjay, den var helt okej! och att betala 70kr för bio är också helt okej.

Vädret gör en så trött just nu.. vill ha sommar och sol ! vill bara sova förbi dagarna känns det som.. Japp mitt humör har inte varit på topp idag men tiden har gått fort vilket är kanon!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0