glöm inte att tänka efter...

Ibland förstår man inte riktigt hur mycket någon betyder för en innan det nästan är för sent och du mister denna person.
Med det vill jag säga att ta ingen för givet och släpp aldrig de du älskar mest!

Veckorna går så segt men ändå helt okej fort.Trött är jag verkligen konstant vilket är lite drygt men vädret påverkar humöret så himla mycket. Jag har haft en sån tråkig vecka så det finns inte, bara massa motgångar och tråkigheter. Vill bara glömma och låta den nya veckan komma med lite solsken så de bättrar mitt humör och tänk. Behöver lite energi just nu, vill att något roligt ska hända eller egentligen allt jag önskar är att jag hittar tillbaka till den spralliga och glada tjej jag ofta är!

Nog om deppigheter, har ÄNTLIGEN bokat en kurs som jag ska ta! Blir en kurs om "Child care and caring for special needs children" vilket jag tycker ska bli spännande!
Har även börjat planera lite för den 13onde månaden jag har här i USA, LEDIG=resa i USA ! Sånt lättar upp stämningen i det gråa vilket är toppen, nu är det spara massa pengar som gäller! Så jag måste sluta handla massa onödiga saker.... Typ som en ny bikini överdel, men den hade ju såklart lite leopard så det var ett GIVET köp tyckte jag, sen har jag köpt 2 nya bh:ar från Victoria's Secret som också var rätt behövligt, super sköna och ca 120 kr st vilket heller inte är så super dyrt men värt det som sagt!
Sen köpte jag en leopard pyjamas förra veckan också som är det bästa jag vet just nu, bor i den för den är så mjuk och skön! Men nu är det köpstopp för Lotta Ljung ett bra tag framöver !

Jag saknar min pojkvän lite extra idag, han är bara helt enkelt bäst så pussar och kramar till dig Jonas!
nu säger jag gonatt för en ny vecka väntas ! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0