20 januari

Januari brukar ju vara en vintermånad, men nu har vi haft så himla fina dagar så jag önska jag kunde vara ute hela tiden. Så idag tog jag mig en redig löprunda ute, runt 12 grader var det ute så det var helt perfekt att springa i ! Var så himla skönt att slippa åka till gymmet och bara få njuta av frisk luft och naturen!

Idag har min pappa blivit opererad, hoppas allt gick bra! Sen har ju mamma och pappa köpt ny bil, längtar såååååååå mycket efter att få köra den !

Nu ligger jag i sängen efter att ha duschat och bytt om, funderar på om jag ska följa med min värdmamma, 5an, 2an och lillkillen till biblioteket för lite eftermiddagsmys eller om jag bara ska ligga och lata mig i sängen... Nepp jag tänker följa med, vill ju att dagarna ska gå så fort som möjligt så då är det en bra idé att följa med bara för att ha något att göra!

juste... det här med bilder från veckan då jag var hemma... dom kommer in snart :)
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0