och så var det måndag

Igår kväll lagade min värdmamma massa olika små förrätter som vi åt till SUPER BOWL (amerikansk fotboll) super gott och trevligt! Efter matchen gick jag upp på rummet och pluggade lite sen somna jag så fort jag släckte.
Idag har de varit en väldigt slapp dag, gick upp runt 7.30 bytte blöja och gav lillkillen mat sen klädde jag på tjejerna och gjorde dom redo så tog pappan dom med sig och jag var ensam med lillkillen fram till 1 och han bara sov så jag hade de super lugnt och skönt. Efter det har jag bara tagit det lugnt, tog en powernap precis innan maten så nu är jag inte alls nå trött.... dumt!
Är fortfarande hängig i kroppen så det blir nog inge gym än på ett tag.... tråkigt eftersom jag kom igång så bra där ett tag! Men det är bara börja om så fort kroppen tillåter!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, slöa framför tvn, plugga, eller plocka upp och städa på mitt rum vilket verkligen behövs.. Får nog bli lite utav varje!
bjuder på en bild med min underbara leopard pyjamas!
/L.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0