2/8-2015 eller 8/2-2015

precis idag är det andra augusti, vilket betyder sista söndagen i min värdfamilj. Hur galet känns inte det !

Började dagen med att bara slöa i sängen tills 11 då jag gick ner och gjorde i ordning frukost till mig eftersom alla andra inte var hemma. Senare satte jag mig ute i solen och pratade med farmor en stund på facetime, gick upp och duschade tog på mig träningskläder och gick ut och sprang. Så himla kul när man känner skillnad, går mycket lättare att springa nu när man håller i det och kör regelbundet! Idag var benen på topp så jag tog rekord på tiden på den vanliga rundan sen avslutade jag hemma med rygg och benstyrka. Pratade med mamma på skype medan jag stretchade, hon la på efter ett tag pga av SVERIGES FINA BLIXT/ÅSK/REGN oväder som det bjussades på, kom igen nu Sverige......... Efter tog jag en dusch och då kom familjen hem och fråga om jag ville med till poolen såklart svarade jag ja, så vi åkte inom 5 minuter. Vädret var väl inte toppen men även fast det var moln så var det varmt och bekvämt!

Hem och käka och nu sitter jag här.. är trött men vet att jag inte kommer kunna somna än på några timmar för att jag vände på dygnet lite när jag var ledig hela denna vecka!
Så jag ska slå på en film kanske två vi får se!

Hoppas ni haft en toppen vecka,
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0