weekend course

åkte strax efter 12 i fredags och det tog oss nästan 5 h till DC när det skulle ta 3.... så det var sjukt mycket trafik och massa stopp!

Helgen var helt okej, tyckte själva föreläsningarna var bra och intressanta men rätt långtråkigt! Hade det bra med Lina och Anna, så skönt att komma iväg och få sova och vara borta från vardagen lite! Åkte hemåt runt 5, mindre trafik denna gång så var hemma runt 8.

Igår jobbade jag sjukt mycket.... så det blir lite mer ledigt denna vecka och så gick vi igenom mitt jobbschema igår kväll och det är faktiskt skönt att få jobba lite andra tider nu när värdpappan är hemma, så jag börjar inte fröns 8 på morgonen och lite olika sluttider men på fredag ska jag jobba kväll vilket ändå känns helt okej för i helgen är jag hel ledig. Men tyvärr så måste jag lägga den tiden åt att plugga inför nästa weekend course som är 2-3 maj. Insåg idag att essäerna ska vara inne om 1,5 vecka.. men det ska nog gå bra!

Idag har varit en chill dag, bara haft lillkillen och hela huset för mig själv, lugnt och skönt eller??!?!??!?! nää lillkillen börjar babbla som tusan och skrattar super mycket, så söt ! Pratade även med pappa och mamma lite där på förmiddagen!

Nu väntar jag på mat sen ska jag iväg på månadens au pair möte.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0