Torsdag, ledig, musik, bad och sol

var precis vad min dag bestod av! Har verkligen haft en toppen dag och avslutar denna dag med premiären av Furious 7 med Anna. Vi ska gå på den som börjar 10.15pm alltså 22.15 och jag säger bara lycka till till mig själv, kommer aldrig kunna hålla mig vaken om inte filmen är bra! Men de tidigare filmerna har ju vart toppen så hur ska dom kunna misslyckas med denna?! 

Jag och min värdmamma tog oss ett gympass medan värdpappan bada med barnen och så fort vi var klar gick vi också ner och badade! Så mysig familjedag, sånt gillar jag! 
Slänger in bilden från min instagram från i morse, om ni vill se lite mer av mig så följ gärna mig på insta! @lottaaljung⬅️ hoppas ni haft en bra torsdag där hemma och nu närmar sig verkligen påsken!! 
/L. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0