70/100

YESS !
Blev alltså godkänd på mina essäer som var "homework" innan kursen som jag åker iväg på nu imorgon!
Så det känns skönt, var rätt nervös haha är ju som sagt ingen höjdare på skriva !

Svenska pannkakor blev det till frukost idag och tjejerna gillade de, toppentoppen! Vi tog en promenad efter frukosten för att döda lite tid sen var vi bara hemma åt lunch sen slutade jag. Åkte då till banken för att lösa in checken och tog en sväng förbi en affär och köpte med mig en superfin byxdress som jag är väldigt nöjd med!
Ibland är det väldigt drygt att ha det schema jag har eftersom jag är helt ledigt från 12 på dagen medan alla andra av det jag brukar hänga med jobbar vanligtvis några timmar på morgonen sen är de ledig några timmar sen börjar de jobba igen... så jag har inte direkt någon att hänga med menmen sånt man får leva med! Och det är det helgerna är till för! Ser faktiskt fram emot helgen med ledigt fast plugg, skönt att få komma iväg från huset ett snabbis och vara med kompisar!

Sa även att jag skulle skriva lite om min påskhelg men det får bli ett eget annat inlägg någon gång efter helgen!
Tjingeling/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0