2an blir 3an

Idag fyller min mellersta unge 3år! Hade barnkalaset i söndags och så skulle min värdpappa varit hemma idag men han blev ännu en dag sen så vi hoppas på att han kommer hem i morgon så då ska vi fira henne bara familjen och ge henne presenterna från oss och så.

Dagarna går så himla fort nu och jag hoppas det fortsätter så! Solen och värmen gör sån himla skillnad och idag hade vi 23 grader så jag åkte till Anna och vi tog en promenad med barnvagnarna och såklart våra minsta värdbarn, hon har en liten tjej som är 8 månader så hon är bara 1 månad yngre än min yngsta kille !
Måste även sätta lite fart med att läsa igenom mina essäer för dom ska skickas in på lördag och eftersom det är påsk så skulle jag gärna vilja göra det så snabbt som möjligt!! Tänk att det redan är april nu, detta år kommer vara över innan jag ens hinner blicka känns det som just nu!
Precis ätit middag och lite tårta till efterrätt, efter denna påskhelg så ska jag sluta äta godis och sånt i veckorna och inte försöka äta på helgerna men ibland måste man få lyxa till det lite.
Längtar efter torsdag och fredag för då är det LEDIGHET !
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0