höstmys

Tänkte att jag lägger in lite bilder från senaste tiden, men det har dock inte blivit så många tagna då jag har haft väldigt mycket att göra hela tiden! Här är det vissa dagar höstkallt och ibland sommar varmt. Helt sjukt vad temperaturen har stigit och sjunkit. Ena dagen vid poolen och dagen därpå tjocktröja och jacka! Men hösten är så otroligt mysig och påminner om hemma! 
Jag mellanlandade i Philadephia när jag flög hit och då när jag bytte plan fck jag för första gången i mitt liv flyga med ett plan med endast 20 platser och propellrar, det var en upplevelse!
Har även för första gången i mitt liv sett en vandrande pinne haha!
Klubben dom är medlem i är kanon bra, med golfbanor som utsikt, kan det bli bättre? Nu är det dags att ta tag i golfandet!! 
Sen för några dagar sen var jag iväg med äldsta tjejen på gymnastik kalas också, där kände jag mig hemma kan jag lova! Sen är det massor med bilder från en promenad jag tog här om dagen i området, myspys! 

Har inte tagit mig ur sängen än, och här ska jag nog ligga ett bra tag till ! helt slut från gårdagen och behöver ladda upp med ny energi till kommande veckan. 
/L.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0