(TISDAG)

Började dagen med att göra tjejerna klara för skolan, jag och pappan åkte och lämnade dom där sen åkte vi och åt frukost! En snabbis förbi AT&T för att fylla på min mobil, sen hem. När vmamman kom hem från jobbet började vi baka, mycket bakande och matlagning denna vecka men jag klagar inte, älskar ju trots allt efterrätt osv haha. Gick upp och tog en dusch gick ner igen hjälpte till med att bada lillkillen och gjorde honom klar och sedan fixa jag mig själv för kvällens middag hemma hos mormorn.

Där möttes vi av nästan hela vmammans familj ! Super mysigt hade vi men åkte hem rätt tidigt eftersom vmamman jobbade idag men nu är hon ledig resten av veckan!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0