super.seg.vecka

Har faktiskt inte så mycket att berätta sen senaste inlägget.. bara tråkiga saker har hänt de senaste dagarna och energin har varit låg, jag är sjuk igen också vilket är ännu jobbigare..

Mamman fyllde år igår (lördag) så av mig fick hon presentkort på en nagelsalong där hon kan gå och fixa sina naglar eller gör vad hon nu vill, hon blev super glad och tyckte jag var väldigt generös !

Jo juste paketet som min mamma skickade från Sverige kom äntligen fram efter 4 veckor... lösgodiset som jag fick tog slut samma dag, fy vad gott de var med svenskt lösviktsgodis!

Kanske inte roligaste inlägget men jag hoppas på en mycket bättre vecka vilket jag tror att det kommer bli, så jag ska hålla er uppdaterad om vad som görs hela vecka med förberedningar inför thanksgiving osv !
Tills dess, ha det bra!
Gonatt /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0