hårt pass på gymmet

Igår åkte jag och värdmamman till klubben för en sväng på gymmet och gissa om jag har ont i kroppen idag, japp... så blir det när man inte kan hålla igång efter att ha varit sjuk.
Igår kväll vet jag inte riktigt vad som hände men alla småsaker bara blåstes upp och blev helt plötsligt super stora och jag försvann i min egna lilla bubbla, var inte ens sugen på mat även fast jag var svin hungrig innan gymmet. Så senare på kvällen runt halv 9 gick jag ner för att värma på lite mat och typiskt nog var pappan vaken och han kom och pratade med mig, det var faktiskt super skönt att få prata lite med honom han är ganska bra på det där med "deep talk" och efter det kändes allt mycket bättre.
För övrigt händer det inte så mycket just nu, de är lugnet för stormen som kommer nästa vecka !

Imorgon ska jag försöka gör massa ärenden och nu ska jag gå ner och äta middag, lax och potatis på menyn!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0