Happy Thanksgiving

Igår (torsdag) var det äntligen dags och fira thanksgiving, tog det lugnt på morgonen åt lite våfflor med blåbärssylt på och sedan tog jag ett långt varmt bad. Gick ner och hjälpte mamman att skala potatis och då snackar vi om massor eftersom vi skulle göra potatismos till över 30 personer! Så det tog ett bra tag sen badade jag minsta och fixade honom så han var redo, tog med han upp och så fick han sitta och prata med Jonas på skype medan jag sminkade mig och bytte kläder! Lillkillen verkligen älskar att sitta och titta på Jonas genom skärmen haha, han blir så glad och börjar sparka med benen som en tok och det bästa är att jag hinner göra massa annat medans dom där två pratar. Dessa pojkar lyser upp mina dagar!
Åkte till mormorn runt 3! Ja ni vet ju hur de är och äta med familj och släkt så det behöver jag inte berätta om haha. Tror jag hade alldeles för höga förväntningar om Thanksgiving faktiskt men så kan de va. Var hemma igen runt 12, och gissa om jag somnade på en gång, var så himla trött !

Idag fredag har varit en lite tuffare dag men turen har jag som har en pappa som offrar sig att prata några timmar, när man behöver päronen som mest så är dom så långt bort. Lite typiskt det där men jag klarar mig! så tacktack pappsen.

Nu ska jag sova och när jag vaknar upp är det äntligen helg!
Nattinatti /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0