fredag 14/11

Fick sova rätt bra i natt, lillkillen vaknade endast upp 3 gånger och jag hade ända rätt lätt att gå upp i natt, var varken pigg eller trött! Tjejerna fick jag väcka runt 7:45 för frukost och den äldsta skulle göras i ordning för skolan. Idag hämtade en annan mamma upp äldsta eftersom jag inte hade någon bil då värdmamman var tvungen att ta min bil till jobbet ! Allt flöt på och mamman var hemma med äldsta rätt tidigt så vi bara gjorde oss klar och åkte till klubben för att förbereda för kalaset. Och vilken succé allt var! Alla hade verkligen super kul och alla var så glada! Om jag får säga min åsikt om det hela så var tårtan bäst, är ju en godisråtta så aa allt som heter efterrätt eller liknande älskar jag !!!

Så himla kul för pappan hann precis i tid till kalaset, så glad att han kunde ta sig hit i tid. Det betydde mycket för tjejerna, dom verkligen saknar sin pappa så otroligt mycket när han är i väg med jobbet, och han tar med sig så mycket energi när han kommer tillbaka så man glömmer allt det jobbiga som varit dagarna innan!
Efter kalas kom vi hem tog det lite lugnt, jag gick upp och pratade med Jonas och hans kompis Jacob i 2 h, sen gick jag ner för att se hur det gick med maten! Jag har ju trotts allt gjort ett långkok idag, det blev hur bra som helst!

Jag kan absolut inte klaga på mig dag, min värdfamilj är så himla mysig och jag älskar att sitta ner efter middagen tillsammans med vmamman och vpappan och bara prata om allt och inget. Dom har mycket vettigt och säga mig och det är helt underbart hur vi kan prata med varandra, en kanon relation helt enkelt !

Så efter en helt fantastisk dag, perfekt middag och hela familjen samlad så myser jag nu ner i sängen skapligt trött men med en värme filt och lite film!

Gonatt, ha det så bra alla ni ! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0