förberedelser inför fredagskalaset

Dagen har inte varit så speciell, flöt på snabbt !
Nu senare på eftermiddagen har jag och min värdmamma suttit och blåst upp badbollar och packat in allt som ska med till klubben i morgon, så nu är allt färdigt och inne i bilen!

Sitter bara och väntar på att paketet mamma skickat till mig ska komma men det kommer aldrig hit... den som väntar på nå gott väntar ALLTID för länge..
Ligger här i min säng nu och lyssnar på lite musik medan jag väntar på att maten ska bli klar, annars har det inte hänt så mycket mer spännande utan att lite typiskt så gick mammans volvo sönder idag... och lär vara på lagning 3-5 dagar för att Sverige lär fixa något hahha det är lite kul !

Nej nu ska jag gå ner och äta, sen måste jag nästa plugga lite mer körkort.. vilket är super tråkigt! men ett måste, så bara gilla läget !

Ha det bäst /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0