1 månad i Virginia

Idag har det gått en månad sen jag flyttade hit till Charlottesville. Har faktiskt inte så mycket mer att säga om det mer än att flyter på bra och jag är glad ! Önskar lite att det händer mer än vad det gör här... men det kommer väl så småningom, vill uppleva och se nya saker göra saker med andra människor så jag inte blir så låst här i huset hela tiden!

Idag är jag ledig och gjorde en rejäl frukost för engångs skull och sen har jag prata lite med Olivia.
Ska följa med värdmamman när hon kommer hem och handla, inte så spännande men skönt att komma ut ! Dagens temperatur kommer ligga som högst på +1 så jag antar att idag har jag kallare än er där hemma i Sverige!

Funderar även på försöka få med värdpappan till en affär som heter "Best buy" för att kolla på en Ipad ! men får se hur det blir.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen göra mig klar för dagen!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0