wednesday and christmas eve

Dagen före julafton, för oss här i USA !
Dagen började med att jag vaknade upp rätt tidigt åt frukost som mamman hade gjort sen skjutsade jag värdpappan till volvo för att hämta bilen sen åkte jag hem och bara satt i soffan och slöa, pratade med familjen och Olivias familj som var hemma hos Petter och Olivia.
Var verkligen hur trött som helst men vem hade tid att var trött en dag som denna.... Gick upp och började fixa mig eftersom vi skulle hem till min värdmammas bror på middag och liksom fira in julen lite extra! Super god mat och super trevligt sällskap. Kan inte beskriva kvällen bättre än klockren!
Nu sitter jag åter här i soffan för att skriva detta inlägg medans mamman och pappan tar fram alla julklappar hihihihi som jag längtar till att få se tjejerna miner i morgon när det får öppna alla julklappar dom kunde knappt gå till sängs för de var så himla hyper över att tomten kommer ha varit här under natten! Så söta, så söta.

Washington DC- Söndag morgon åkte vi tidigt för att åka till självaste huvudstaden. Checka in på hotellet som låg i Alexandria högst upp och fetaste sviten, hur lyxigt var inte det liksom ?!?!? tog bilen och så visade dom mig runt som typ vita huset osv, sen parkerade vi och gick på två museum. Jag är inte direkt den typen som gillar museum men det var sjukt häftigt, mycket bättre än våra museum hemma ! Åt middag på en sportbar mumsmums! sen tillbaka till hotellet för lite chill och sen så gick mamman och pappan ut och åt och jag jobbade!
Dagen där på=måndag så åt jag hotellfrukost med min värdmamma sen åkte vi till ett ställe som tydligen var super poppis, det var ett stort tält och då menar jag verkligen stort och där inne bygger dom varje år ett ispalats eller vad jag ska säga det var lite som ishotellet hemma i Sverige om ni varit där fast detta var mer för barn och i år var temat "snögubben frosty" vilket var min favorit film när jag var liten!! Det var helt magiskt där inne. Bilder kommer men ni får ha tålamod och vänta tills jag kommer tillbaka till USA igen för jag kommer inte ha tid att ladda upp massa bilder...

Imorgon är det julafton, och sen på fredag åker jag faktiskt hem till Sverige, helt overkligt vad tiden har gått fort ! men snart så alla nära och kära.

Nu ska jag springa upp och lägga mig för att invänta julaftonsmorgon !
Hoppas ni hade en bra julafton där hemma, gonatt /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0