veckans jobbigaste dag, MONDAY

fy vad jag sov dåligt inatt, och absolut så var det en natt då alla barnen sov ända till väckning men jag vaknade innan mamman åkte till jobbet och kunde aldrig somna om... så jag är suuuuuuuper trött!

Väckte 5an 7:30 för frukost, byta kläder och hårfix. 7:45 vaknade lillkillen och han låg och lekte/prata/skrek i sin säng så det ekade i hela huset, ibland är han alldeles för söt. Gick in till honom och då möts man av världens största leende och ett litet "haha", byta blöja och ge honom mat, 8:20 var jag tvungen att väcka 2an som fortfarande låg och sov det händer ALDRIG och jag menar verkligen de! Körde 5an till skolan sen åkte jag, 2an och lillkillen hem igen och gjorde mysfrukost och jag hann även tvätta som vanligt 3 maskiner med tvätt. Idag gick tiden väldigt fort.

När jag slutade runt 12.30 gick jag upp slog på lite musik och började rensa min garderob eller ja inte riktigt rensa men jag kollade och vikte allt fint osv och även så har jag hunnit kollat på allt onödigt jag kan ta med hem när jag åker hem. Som ett par skor jag aldrig använder, 3 böcker, min hårtork som inte fungerar här för det är annan volt och massa mer! Det är nästan lite chockerande hur mycket kläder jag fick med mig, och det känns faktiskt skönt för då behöver jag inte lägga pengar på köpa nytt osv, utan det jag har tänk att göra är att använda dessa kläder jag har och sen när jag åker hem i September/Oktober shoppa som tusan så jag kommer hem med nytt och fräscht !

Fick post idag också, alltid lika roligt, känns som om jag får mer post här än vad jag någonsin fått hemma i Sverige. Men idag fick jag mitt körkort, bilden var ju inte den finaste men vad gör det! Jag har ju ett amerikansk körkort, inte många som har det inte! nööööööjd nu ska jag fylla badkaret med varmt vatten och ta ett bad sen får jag se vad jag hittar på! Tar en paus från gymmet då halsen inte är på min sida....
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0