städ-musik-tisdag

hade ingen fantasi till bättre rubrik, men idag har det varit riktigt skön dag! Vaknade 10 minuter innan klockan ville såklart bara somna om men så funkar det ju inte... Gick ner och började med att plocka ur diskmaskinen och i med den disk som var smutsig. Lillkillen vakna så det var bara byta blöja och sätta honom i sin blå sitt/ligg stol och mata honom sen kom pappan och tjejerna för att äta frukost jag gjorde brudarnas hår och sen åkte dom i princip och idag åkte pappan iväg för jobb så nu börjar jag jobba igen 3am (på natten). När det väl åkt och lillkillen käkat upp så tog jag med honom till tjejernas lekrum för att städa det efter det var städade jag vardagsrummet, sen tjejernas lilla tv/vardagsrum, mitt sov rum och tjejernas sovrum och till sist köket! Mellan allt detta har jag tvättat 3 maskiner med tvätt ! Jag var verkligen super nöjd och det kändes skönt på nå sätt att få undan lite och få det städat!

Hatar att min förkylning kommer och går, ena dagen är jag snorig, ont i halsen och har feber och nästa dag är jag hur pigg som helst och så fortsätter det såhär.. riktigt värdelöst! Men idag tog jag mig till gymmet för ett pass som innehöll lite kondition, ben, mage och armar! Var så himla skönt och jag hoppas detta gjorde så min förkylning bara försvinner för det kändes så sjukt skönt efteråt. Sen ett härligt bad på det och nu ligger jag i sängen och klockan är 8, kan ju inget annat än vara nöjd över min dag.
Musik var det också haha, har lyssnat på musik hela dagen då jag städat och sen känslan när man är själv i bilen och kan ha hur högt man vill och man kan sjunga hur det än låter utan att någon hör eller bryr sig. Jag tror absolut det var därför bilen uppfanns för att man skulle kunna köra ute i regnet en december kväll med högmusik och bara njuta.
Musik är livet.

Nu väntar jag på att Josefine ska sluta jobba så ska vi skypea och sen ska jag sova och ladda upp för en ny dag!
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0