måndags ledig

så himla skönt att vara ledig en månad! Har varit på klubben för ett gympass som gick väldigt trökt då kroppen varit fruktansvärt lat och vilat en hel vecka... dumt de där med vila men ibland är det något man behöver !

Finns ingen energi kvar till något känns det som nu... humöret går upp och ner, samtidigt som man måste le och hålla det uppe så länge man jobbar... trött på mycket just nu och kan kan inte vänta tills att få åka hem samtidigt som jag inte riktigt vill åka hem.. kommer bli tråkigt att bara hinna vara där i några dagar, inte ha tid att träffa alla jag vill.. hoppas ni har förståelse!
Nej nu ska jag sluta tänka på allt de tråkiga och blicka fram mot Washington DC och julafton, kommer bli så mysigt !

Min eftermiddag kommer jag spendera till att göra ny spotify lista och rensa där !

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0