LUCIA

13 december = 13 dagar kvar tills mitt plan lyfter!! 

Vaknade runt klockan 8 av att min värdmamma skicka sms om att det var en luftballong utanför mitt fönster så jag kollade på den sen hoppade jag in i duschen tvättade håret och så sen gick jag tillbaka och la mig i sängen igen. Super trött var jag! 

Gick ner åt blåbärspankakor till frukost, sen åkte jag till Volvo och hämtade en bil sen pratade jag med Paulina, som jag längtat! Vi ska prata mer i veckan eftersom jag hade lite brådis och skulle på au pair möte! 
På mötet så var alla familjer även inbjudna denna gång och varje land hade bakåt något typisk för deras land och traditioner så på Sveriges bord fanns det pepparkakor och lussekatter som jag och Lina bakat tidigare i veckan! 
Efter mötet åkte vi hem och tidigare idag hade min värdpappa köpt en ny turkey som han lagat på förmiddagen. Min thanksgiving blev ju inte direkt lyckad så mina värdföräldrar gjorde en ny lite senare thanksgiving middag vilket jag verkligen uppskattade väldigt mycket, så himla fint gjort av de! 
Efter middagen hjälpte jag mamman att diska medans pappan badade tjejerna sen har vi suttit och pratat hela kvällen! Super mysig dag faktiskt och idag lägger jag mig med ett leende på läpparna för idag kändes livet enkelt! 

Har haft fullt upp hela veckan så har inte hunnit uppdatera något.. Men här kommer iallafall en bild på våra fina lussebullar! 
Gonatt /L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0