lördag och helg

himlans vad tiden går fort nu!

Inatt sov jag med öronproppar och jag hörde inget annat än mitt egna hjärta som slog och jag fick sova tills jag vaknade av mig själv, det var väl behövligt.

Runt 10 gick jag ner för jag skulle börja jobba då men hade bara lillkillen idag några timmar på för/eftermiddagen och absolut så skulle han ju ha värsta bajsblöjan någonsin just denna morgon så det var bara att stoppa honom i badet det första jag gjorde och tvätta hans kläder. Sen var han super glad och lekte i sin lilla lekhage tills han somna och han sov runt 1,5h vilken var toppen för då hann jag packa till vår lilla mini semester till Washington DC söndag åh måndag.

Sen kom alla andra hem och jag gick upp för att duscha och göra mig i ordning för kvällens bravader, min värdmamma bjöd med mig på hennes jobbfest vilket var helt underbart kul ! Många av hennes kollegor hade sett fram emot att få träffa mig och det var många som visste någorlunda vem jag var och vad jag hette, vilket var skönt på något sätt, kändes som jag behövde den här kvällen och min värdmamma är så roliga att hänga med så jag hade inte kunnat haft en bättre sista lördags kväll här i USA år 2014 ! Har tackat henne tusen gånger om för att hon bjöd med mig.

Nu ska jag sova så, jag hoppas ni får en bra söndag!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0