julafton och hem till sverige

någon knackade på min dörr runt 8, julaftons morgon var äntligen här! Jag hoppade i mjukiskläderna och öppnade dörren och där hängde en julstrumpa med massa smått och gott! Gick ner och gjorde mig i ordning lite te och smög in i vardagsrummet där tomten lämnat massor med julklappar sen fick tjejerna komma in och öppna alla sina julklappar, och oj vad mysigt det var att få se deras glada ansikten!
Jag fick även massa julklappar vilket jag inte hade en aning om, så himla snäll värdfamilj jag har.
Sen åt vi lite frukost och sen var det dags för att fixa alla för att åka till mormorn för middag och ännu mer julklappar! Vi var hemma rätt tidigt ändå och alla var helt slut alltså, men det var bra för då fick jag lägga mig i tid och sova några timmar innan jag skulle åka till tågstationen.

Äntligen på väg till Sverige. 6 timmar tåg upp till New York, där hade jag runt 5 h dö tid så jag gick in till Manhattan och strosade runt innan jag tog en buss till flygplatsen. På flygplatsen fick jag vänta från runt 5 tills jag sen satt på planet 21.30! Flygplanet var väldigt nytt och fräscht så det fanns väldigt många olika alternativ på filmer så jag började flygresan med att kolla på film sen somnade jag men eftersom jag är sjuk så sov jag bara ca 2 timmar... hela resan gick fort och runt 11 var jag äntligen på arlanda och där stod min älskade pojkvän och väntade på mig!!!! eftersom jag igår hade tappat min röst helt så stod vi bara där och kramades länge. Åkte till Nyköping till Jonas familj och här är vi fortfarande, men i morgon bär det av till Uppsala!

Nu ska jag och Jonas ut på stan för lite shopping och idag har jag lite bättre röst iallafall, senare på eftermiddagen åker vi och hälsar på hans mormor och sen ikväll ska vi träffa Jonas kompis!

Som sagt så har jag fullt upp alla dessa dagar jag är hemma så får se hur det blir med uppdatering!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0