en sån där riktigt härlig torsdag

När mamman kom hem så åkte jag direkt iväg till klubben och när jag precis påbörjar en omkörning så ser jag en polis, super tur att jag inte drog om kan jag lova haha! När jag väl kom fram var jag rätt trött så från början skulle jag bara köra ett lättare gympass men det sluta med 1h på löpbandet 20 minuter styrka och sen 15 minuters simning i poolen som avslutades i bubbelpoolen och sen dusch och bastu! Känslan efter att rört på sig så pass mycket är obeskrivlig och JA JAG SAKNAR GYMNASTIKEN, att gå från att träna 3 h 4 dagar i veckan plus mina cirkusträningar i skolan till 0 h i veckan så kan jag inget annat säga än att jag blivit rätt lat och rastlös men nu känns det som att jag kommit igång med träningen och ska försöka hålla i det här nu!

Många undrar om jag äter mycket snabbmat och sånt där onyttigt som USA i stort sätt är väldigt bra på, men svaret är nej. Min familj är rätt nyttiga och vi äter bra och god husmanskost, men absolut så lyxar vi till det ibland med donken och goda efterrätter då och då men nej, faktiskt så är jag nu van med någon annans matlagningar (jag var ju inte den som gillade att prova nya rätter och sånt som såg läskigt ut) men nu äter jag i princip allt ! Vilket innebär vuxen poäng till lilla mig !!

I morgon är det fredag, tiden bara flyger förbi och nu ska jag gå ner och äta!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0