20 dagar kvar!

Som jag längtat efter att äntligen kunna skriv 20 dagar kvar till hemfärd och nu börjar nedräkningen!
Trodde aldrig jag skulle längta hem så mycket men mina nära och kära är ju där hemma så det är ju inte så konstigt att man saknar de!

Dessa 20 dagar kommer flyga förbi, det är ju juletid och massor som ska göras och flänga hit och dit ! Men här kommer en lista på det som är inbokat just nu.

13 december- Au pair möte med alla familjerna, så blir att fira Lucia
20 december- ska jag med min värdmamma på något som jag inte kommer ihåg var det var
21-22 (23) december- på morgonen åker jag med min värdfamilj till Washington för massa julmys
24 december- svenska julafton
25 december- amerikansk julafton
26 decmeber- HEMFÄRD, tåget från Charlottesville lämnar stationen 7:09am till New York !!

Försökte ta sovmorgon till 8 men det gick sådär, slog på datorn och kollade lite junior SM, som jag saknar gympabubblan... aja tog mig till gymmet för ett kortare och lättare pass sen direkt hem för att ta ett bad och där låg jag i 45 minuter och vill inte gå upp men var tvungen vattnet var vid det laget för kallt. Nu ligger jag i sängen och bara kikar runt på facebook... brist på annat .. 
/L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0